هزار و یک ترانه | دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد – تو فقط ...

101mmp3.ir/2011/12/blog-post_2101.html
دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن بادتو فقط هستی که باشی – معشوق – از گوگوش. نوشته شده در آذر ۲۳, ۱۳۹۰ توسط h_merati · دانلود از لینک مستقیم. دانلود از لینک ...

دانلود آهنگ گوگوش به نام تو نه بارونی نه شن باد - نفیس موزیک

nafismusic1.in/6800
دانلود آهنگ گوگوش - تو نه بارونی نه شن باد تو فقط هستی که باشی دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد - گوگوش دانلود فول آلبوم گوگوشبرای مشاهده آرشیو تمام.

دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که ... - هزار و ...

mp14.ir/?p=20085
دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از گوگوش. دسته بندی : دانلود آهنگهای گوگوش تاریخ : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ ...

دانلود آهنگ معشوق – تو نه بارونی نه شن باد تو نه مرهمی نه فریاد

www.myeasymusic.ir/دانلود-آهنگ-معشوق-تو-نه-بارونی-نه-شن-با/
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ معشوق - تو نه بارونی نه شن باد تو نه مرهمی نه فریاد تکست شعر ترانه "نامشخص". موزیک و ... تو فقط هستی که باشی تو نه مرگی نه تلاشی.

دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از ...

oldmusic.site/.../دانلود-آهنگ-تو-نه-بارونی-نه-شن-باد-تو-فقط-هستی-که-...
دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از گوگوش.

دوده - تو نه مرگی نه تلاشی...

dodeh.blogfa.com/post-175.aspx
تو نه بارونی نه شن باد. تو نه مرحمی نه فریاد. تو نه خسته ای نه همپا ... فقط انقدری می دانم که یک سلکشن خوب از گوگوش داشتم که این آهنگ را داشت. ... در گوشم می پیچید " تو فقط هستی که باشی، تو نه مرگی نه تلاشی" و بعد خیلی خوب فهمیدم چه می گفته!

دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد تو فقط هستی که باشی | ...

chatom.ir/دانلود-آهنگ-تو-نه-بارونی-نه-شن-باد-تو-فق.html
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد تو فقط هستی که باشی با کیفیت ۳۲۰. تو نه بارونی ، نه شن باد تو نه مرهمی ، نه فریاد تو نه خسته ای ، نه همپا تو نه از ...

Iran"HQ گوگوش ، معشوق " Googoosh - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=vl3VRNgchQ0
۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بارگذاری توسطBahram9821
تو نه بارونی ، نه شن باد تو نه مرهمی ، نه فریاد تو نه خسته ای ، نه همپا تو نه از غیری ... Iran"HQ گوگوش ، معشوق " Googoosh ... تو فقط هستی که باشی

دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از ...

down22.rozblog.com/post/27
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۲ دانلود آهنگ از لینک کمکی ,دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از ...

متن ترانه "معشوق" با صدای گوگوش آهنگ معشوقتو نه بارونی - ...

www.cloob.com/u/dj71/12273855
۱۰ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آهنگ معشوقتو نه بارونی ، نه شن باد تو نه مرهمی ، نه فریاد تو نه خسته ای ... نه یه مُهره روی شطرنج تو فقط هستی که باشی تو نه مرگی نه تلاشی نمی تونم .

دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از ...

text-ahang.blog.ir/.../دانلود%20آهنگ%20تو%20نه%20بارونی%20نه%20...
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۰; ۰. دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از گوگوش. ۲۲ مرداد۹۵. دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ · دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۲ ...

دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از ...

ahang21.blogsky.com/1395/02/26/post-304/
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از گوگوش · دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ · دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۲ · دانلود آهنگ از ...

دانلود و متن آهنگ معشوق گوگوش - ایران ترانه

www.gavazn.com/song/4393.htm
ایران ترانه · گوگوش · آلبوم ماه پیشونی · معشوق. برای رای دادن باید وارد سایت شوید: ۰ ۰. دانلود ویدیو عکس. نظر; متن آهنگ; مشخصات آهنگ; آهنگ های مرتبط ...

دانلود آهنگ جدید

sadsong.biz › نام خواننده
دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از گوگوش. شنبه ۱۷ ... برای دانلود آهنگ کلیک کنید ... لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

هزار و یک آهنگ | دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط ...

1020mp3.ir/?p=20085
۲۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از گوگوش. نوشته شده ... دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ ... زیرمجموعه دانلود آهنگهای گوگوش.

اهنگ معشوق گوگوش

www.kartsharji.ir/j.aspx?q=اهنگ_معشوق_گوگوش&id...
تو فقط هستی که باشی – معشوق – از گوگوش - هزار و یک ترانه 101mmp3/2011/12/-_2101 dec 14, 2011 - دانلود اهنگ تو نه بارونی نه شن بادتو فقط هستی که باشی ...

دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که ... - دانلود ...

sadsong.ir › نام خواننده
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام ساده تر از اونی که فکر میکردم. رضا صادقی - ساده ... دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد (تو فقط هستی که باشی) از گوگوش. دسته بندی ...

دانلود و متن آهنگ معشوق از گوگوش - روزمرگی های من

cigar-blog.feixiansi.com/page-120196.html
دانلود و متن آهنگ معشوق از گوگوش,آهنگ : معشوق آرتیست : گوگوشالبوم : ُپلترانه سرا : زویا زاکاریانآهنگ ساز ... تو نه بارونی نه شن باد. تو نه ... تو فقط هستی که باشی.

دانلود آهنگ معشوق از گوگوش - دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن ...

www.searchmanager.ir/tjcsnqjtcnrvndnsdcacydtnsdqnsnjnvcrctcmqd.html
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد تو فقط هستی که باشی با کیفیت ۳۲۰. تو نه بارونی ، نه شن باد تو نه مرهمی ، نه فریاد تو نه خسته ای ، نه همپا تو نه از ...

دانلود آهنگ معشوق از گوگوش - دانلود تک آهنگ های قشنگ ...

www.searchmanager.ir/qncsnqjtcnrvndnsdcacydtnsdqnsnjnvcrctdfqd.html
دانلود آهنگ معشوق گوگوش. دانلود آهنگ ...آلبوم های گوگوش - خانه14 دسامبر 2011 ... دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن بادتو فقط هستی که باشی – معشوق – از گوگوش .

مطالب جالب و خواندنی - جوک - کافه گوگوش + عکس

baroon-20.blogfa.com/post/95/کافه-گوگوش-عکس
مطالب جالب و خواندنی - جوک - کافه گوگوش + عکس - ... از این دنیا ولی خیلی بزرگتر نه ترس سایه بود نه وحشت باد نه من گم می شدم نه یه ... تو فقط هستی که باشی تو نه ...

به سراغ من اگر می آیید . . .! - گوگوش

kamranmohammadzadeh.blogfa.com/tag/گوگوش
به این که بغضم از چی بود ، به این که تو دلم چی نیست. تمام عمر خندیدم ، تمام .... نیمه همدیگه هستیم نشد پیدا بشیم تو متن قصه ، به رسم عاشقی هر دو شکستیم. دانلود آهنگ .... تو نه بارونی ، نه شن باد. تو نه مرهمی ، نه ... تو فقط هستی که باشی. تو نه مرگی نه ...

هزار و یک آهنگ: دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن بادتو فقط هستی ...

www.modirsearch.ir/qncdnqjtcnrdtdsnxtdcvndnsdcacyrctdfqd.html
۲۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 14 دسامبر 2011 ... دانلود آهنگ تو نه بارونی نه شن باد - تو فقط هستی که باشی - معشوق - از گوگوش ... دانلود آهنگ من همونم که یه روز میخواستم دریا بشم ...

دانلود اهنگ تو نه بارونی نه شن باد از گوگوش - بلاگز فا

chartblogs.ir/search/دانلود+اهنگ+تو+نه+بارونی+نه+شن+باد+از+گوگوش
نتایج جستجو برای: دانلود اهنگ تو نه بارونی نه شن باد از گوگوش .... تو فقط هستی که باشی تو نه مرگی نه تلاشی نمی تونم ، نمی تونم تو رو Ù. دانلود آهنگ جدید و فوق ...

آرشیو متن ترانه های فارسی - خوانندگان دیگر

falyric.blogfa.com/cat-3.aspx
تا که هستی را کند از صحنه گم ... سالهاست من حامیه گندمهای تو بودم به زندگیم برای تو خو کرده وجودم . ... اونجا که خواب و خیال زندونی می شه تو قفس .... نــــــه ... تو می دونی که سکوته بدنت برابره با شکستو سقوطه وطنه نروو که .... آخه من میون برگا فقط تنها تو رو دارم ... تا که باد رفت پیش بارون بارونم قصه رو فهمید ..... گوگوش - شک می کنم

گوگوش - انجمن توپترینها

www.forum.tooptarinha.com/thread-75307.html
۸ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - که من همیشه عاشقم من و تو من و تو با همیم اما دلامون خیلی دوره همیشه بین ما ..... تو نه بارونی ، نه شن باد ... تو فقط هستی که باشی .... یه آهنگی بسازم تاش نباشه ..... کلش اف کلنز دانلود کلش اف کلنز بانک ودپرس-مرجع قالب و آموزش خرید ...

نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن ...

forum.special.ir › ... › علمی فرهنگی هنری › موسیقی
۶ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - خواننده و آهنگساز سیاوش قمیشی شعر آن لحظه که از نیاز انسان دارد نه کم از هوای ... از نیازی آنجا که تو فرعون زمانی در تیر رس باد خزانی ( مسعود فردمنش ) ... من و تو این همه ایم ای عزیز گل ریز عشق یعنی همه چیز (گوگوش) ;) ..... هر روز و هر شب از خدا بدون فقط تورو می خوام نگو واست غریبه ام نگو که ... نزدیک دور هرجا که هستی باش

آرشیو آهنگ های قدیمی 250 200 A - همه چیز از همه جا - سایت یکصدا

1seda.com/1389/01
عین ظلم است که تو مست خرامان باشی ... آهنگ این چه رسمیست که تو ناز کنی یکطرفه از معین. دانلود آهنگ. آهنگ بی نظیر تو فکر .... نه به شادی به حزینی .... آهنگ جاده از گوگوش ... اون بالا باد داره زاغه ابرا رو چوب میزنه ... سلطان قلبم تو هستی تو هستی .... نیاد که روزی بی تو دنیا برام تموم شه .... آهنگ صدای بارون (بوی موهات زیر بارون) از ستار.

دانلود ترانه از تو که حرف میزنم گوگوش - درباره ی ما

word041.ir/post/دانلود-ترانه-از-تو-که-حرف-میزنم-گوگوش.html
دانلود ترانه از تو که حرف میزنم گوگوش .... تو نه بارونی ، نه شن باد تو نه مرهمی ، نه فریاد تو نه خسته ای ، نه همپا تو نه از ... تو فقط هستی که باشی تو نه مرگی نه تلاشی

آهنگ پیشواز

www.driftking.blogfa.com/
متن پیام:هرچی بین متنا نگاه کردم متنی شایسته نفسم،زنم ندیدم بجز حرف دلم که میگه: ... ٣٣١٢٣١٧ باد بادک های رنگی 90 ٣٣١١٠١١ ... 3313871 نه ... بابای بارون از رضا صادقی : ٣٣١۵۵٨ ... تو به شیرینی یک شب یلدا از رضا صادقی : ۵۵١۶۶۴ ..... ٢٢١١٠١ اگه بد باشی اگه خوب قدماتی .... بیا در کوچه های تنگ غربت فقط گاهی چراغی کهنه باشیم.

هر چی بشه - گوگوش

bestbehnam.blogfa.com/post-50.aspx
۱۴ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - گوگوش. دو تا آلبوم از گوگوش گذاشتم و چند تا عکس... فایل دانلود آهنگ ها رو نذاشتم. ... چی بخونم که بتونه جای حرفای تو باشه ... اگه کار من تمومه تو شروع دیگه هستی .... اگه این فقط یه خوابه تا ابد بذار بخوابم ... تو نه بارونی ، نه شن باد

متن آهنگ های ایرانی - گوگوش

rezaahwaz.blogfa.com/category/9/گوگوش
متن آهنگ های ایرانی - گوگوش - مادر دلم واست تنگ شده بخدا. ... تو از کدوم قصه ای , که خواستنت , عادته نبودنت فاجعه ... اهل هر جا که باشی , قاصد شکفتنی ... قد آغوش منی , نه زیادی , نه کمی ... عمر من تو هستی , بمون تا بمونم ... ابر آسمون , یه قطره بارونم نداره تو .... راز تو رو فقط خدا میدونه .... به عزای دوری دستای ما کوچه ها ساکت و بی صدا می شن

زیــــرزمـــــین رپ - Timeline | Facebook

https://www.facebook.com/zirzaminia.rap/posts/610163825698823
به امید اینکهــ زیر زمین جاودانه شهــ..‎ ... خوب خوب تفسیر قسمت گوگوش از اهنگ #همصدا توسط رفیقم آرش شررر ^_^. ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻠﺘﻔﺘﯽ ﺑﺎ ﺍﺷﮑﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﯿﻢ ... ﺗﻮ ﻧﻪ ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ ﻧﻪ ﺷﻦ ﺑﺎﺩ (ﺍﺯ ﮔﺮﺩ ﻭ ﺧﺎﮎ ﻫﻢ ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺗﺮﯼ) ﺗﻮ ﻧﻪ ﻣﺮﻫﻤﯽ ﻧﻪ ... ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ , ﺗﻮ ﻧﻪ ﻣﺮﮔﯽ ﻧﻪ ﺗﻼﺷﯽ (ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﺕ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ,, ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ... دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM و فریدون آسرایی به نام نیستی. دانلود آهنگ ...

متن آهنگ های داریوش اقبالی

dariushkhah.blogfa.com/post-6.aspx
داریوش - متن آهنگ های داریوش اقبالی - welcom to my weblog - داریوش. ... هیچ شفقت نه پدر را به پسر می بینم پند حافظ بشنو ... هر چند که تا منزل تو فاصله ای نیست ... دهانت را می‌بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم ..... برام از خاطره سنگری بساز، بید بی ریشه رو شن باد میبره .... چی بگم وقتی که آفتاب نمیتابه وقتی بارون نمیباره

متن ترانه های استاد سیاوش قمیشی - پرشین بلاگ

ghomayshiblog.persianblog.ir/page/2
آینه ای که رو به رومه. غرق تو بهت یه تصویر. بارونای پشت شیشه. من و تنهایی و تقدیر دست من نیست نفسم. از عطر تو کلافه می شه. لحظه ای که حسی از تو. به دلم اضافه ...

متن ترانه های شاه ماهی صدای ایران (گوگوش) - صفحه 17 - انجمن ...

talk.patoghu.com › فرهنگ › اخبار موسیقی و دانلود مذهبی › متن ترانه ها
۴ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بین ما هر چی بوده تموم شده البوم دو پنجره گلی که دست تو چیده پیش رومه هنوزم ... اخبار موسیقی و دانلود مذهبی · متن ترانه ها; متن ترانه های شاه ماهی صدای ایران (گوگوش) .... نه والا آخ نه بلا .... تو نه بارونی نه شن باد ... تو فقط هستی که باشی

متن تمام اهنگ های داریوش - موزیک کده

musicsad.persianblog.ir/page/dariuosh123
دانلود موزیک ویدئوی زیبای هفته ی عشق با صدای بنیامین بهادری, ۱۳٩۳/٥/۱. دانلود اهنگ ... با تو سرسبزی از ایثار سیه پوشان است ... هیچ شفقت نه پدر را به پسر می بینم ... دهانت را می‌بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم ..... برام از خاطره سنگری بساز، بید بی ریشه رو شن باد میبره .... چی بگم وقتی که آفتاب نمیتابه وقتی بارون نمیباره

روزبه بمانی - سکـــــــــــــــوت پاییـــــــــز

sokoote-paeez.blogfa.com/category/1/روزبه-بمانی
تکیه کن به حس من، تا پر شم از احساست. که من ازاین همه جنون، فقط تو رو میخوام. حواسم تو تقاصم تو،تویی وارث عاطفه ی تنم. کنارم باش که دریا شم،اون که جونشو پای تو ...

the life is nice!!! - متن آهنگهای مورد علاقه

nimamoar.blogfa.com/cat-5.aspx
بعضی وقتا که پر از شکایتی تو خودت می شکنی حرف نمی زنی ... کسی درداتو نمی فهمه فقط می شنون حرفتو سر تکون میدن ... تو چه حسی هستی که به من ... وقتی که رفتم نه که بارون نگرفت .... ذورقی در موج دریا باش و ناگه یار و یاور کن مرا .... تا وقتی که در وا می شه،لحظه دیدن می رسه ... صبح داشتم این موزیک بوسه باد خزونی را میشنیدم.

ترانه های مورد علاقه ام - حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم

2eshtebah.persianblog.ir/page/4
... ♥رهاتر از باد؛ اسیرتر از خاک - نرجس خالویی ♥روزهای خوب پاییزی - زهرا ♥روزهای ... فقط کاش بین این حسای مبهم . ... ولی وقتی که باید باشه میره ... بذار دستاتو تو دستام (مازیار فلاحی) ... یه نفس بده به ابرا که شاید بارون بگیره .... من از این که تو خوشبختی نه آرومم نه دلگیرم ... تو وقتی هستی اما دوری از من. نه می شه زنده باشم، نه بمیرم.

ضایع شدن محسن یگانه در کنسرتش - تاپ ناز

www.topnaz.com › سرگرمی › کلیپ
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگه تو ایران یه خواننده فهیم وجود داشته باشه که ترانه های هیت هم میخونه .... ولی محسن دیگه نه در ضمن باید تو کف شادمهر باشه که بهش برسه زنده باد ... آلبوم برای دانلود قرار داده نشده .... به نظر من کسی که اینو سوتی میدونه فقط یه آدم حسوده، در ضمن اهنگ های .... محسن جونم اشکال نداره که توهم مثل همه‌ی ماانسان هستی گاهی فراموش ...

پنج کیلومتر تا برزخ - داریوش اقبالی

salarnobakht.blogfa.com/cat-4.aspx
۱ـ عطر تو ((دو صدایی داریوش و ابی)) ۲ـ گریه نکن(( دو صدایی داریوش و ابی)) ... ۸۹ـ زندونی(( بدون اهنگ)) ۹۰ـ اسارت ۹۱ـ موسم ۹۲ـ مسافر ۹۳ـ حرف((اهنگ گوگوش))۹۴ـ اسارت ۹۵ـ همسفر ..... منصور جان چه حسی داری که در کنار داریوش هستی و با داریوش کنسرت مشترک میزاری؟ ... میشن تا بگی نه پشت کنکور میمونی من میخوام مثل همه ساده زندگی کنم.

گیتار - آکورد ابی

gitur7.blogfa.com/category/26/آکورد-ابی
آکورد آکادمی موسیقی گوگوش · آکورد امیر یگانه .... صدام کردی صدام کردی نگو نه . ... این آهنگ عالیه . ... (بیا بریم اونجا که شباش بوی تو باشه تو هواش ... باد که میاد رد شه بره بریزه سرت ستاره هاش) 2 ... تو چندتا خاطره با من هنوزم مشترک هستی ... فقط یک پلک با من باش ، بگم سرتاسرش بودی . ... اگه دلتنگ باشی تو مثل بارون شروع میشم .

شهریور ۱۳۹۰ - ترانه های ماندگار - blogfa.com

deltangtanha.blogfa.com/9006.aspx
واسه موندن دیگه دیره نگو نه دلم از عاشقی سیره نگو نه ... تو که چشمات طبیب درد من نیست ... عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم از نپاشه .... می ری برو ولی فقط اینو یادت باشه عزیز اشـــک زلالتو جلو چشـــم غریبه هـــا نـــریـــز ..... بارون وای از این گذر دورون. بارون … میاره برام یاد تو گرمی خاطرات تو بارون

شعر و دنیایی که می سازمش - یغما گلرویی

just-poem.blogfa.com/category/3
شعر و دنیایی که می سازمش - یغما گلرویی - برای دلم - شعر و دنیایی که می سازمش. ... دانلود مجموعه شعر «شکست روایت» .... می‌دونم وقتی که بارون ... شعرهای حمایت از «کاکتوس»، «تو شبیه برادرم هستی» ... نه‌ این‌ ستون‌ِ سنگی‌ِ لال‌ِ بدون‌ِ چشم‌ُ گوش .... هر روز به قتل می‌رسی و شعر تو فقط، .... من پر از شعر شاملو بودم، تا مبادا شریعتی خون شم.

مجید - Guitar | گیتار - blogfa.com

www.navidguitar.blogfa.com/author-navidguitar.aspx
این آهنگ با گیتار فوق العاده میشه مخصوصا اگر دو تا گیتار باشه که ریتم و ... دانلود آهنگ عیدت مبارک - هامون اجتماعی .... تو چندتا خاطره با من هنوزم مشترک هستی .... نه نمیذارم که فردا یه لحظه از تو خالی شه ... رفتش اما عکساش کنارمه فقط تنهایی یارمه ببین توی صدام غمه .... آکورد آهنگ های حرف های ناگفته ، خوب فکر کن ، نجاتم بده و بارون.

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام آسمان هم زمین میخورد - گمشده - ...

www.dar-aghosh-bad.loxblog.com/cat/14/0/متن%20اهنگ.htm
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - متن آهنگ عکس خصوصی گوگوش ... منو تو با یه دوربین یکم بارون یه دریا ... یه حسی بهم میگه توام بد باش برو جلو نترس مرد باش اگه اون تورو دوست داشت ول .... گوله برفا میرقصن حال منو نپرسین چیزی منو گرم نمیکنه نه شومینه نه کرسی .... دوست دارم از عشق تو باز من دیوونه شم اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم نمیذارم ...

امیرعلی صمیمی فر - متن ترانه های ایرانی

taranehayeirani.blogfa.com/author/taranehayeirani
یه کاری بکن خوب شه حال ما، ... نه ... متن ترانه "نوستالژی" از گوگوش و ابی ... نمیدونست خودش رو جا گذاشته که یه حسی تو قلبش میگه برگرد ... لینک دانلود آهنگ ... تو باشی چیکه چیکه، به پات دنیا رو میدیم ..... خیلیه فرق تو فقط همین نیست. ... ولی افسوس نه تو هستی نه دیگه بارون می باره ... می خوام اینجا با تو باشم، زیر برف و باد وبارون.

اکورد و ریتم های گیتار به سبک پاپ - آموزش اختصاصی اکورد ...

rozguitar91.blogfa.com/category/2
Gm Bb Ab Cm. بازم دلم گرفته تو این نم نمه بارون چشام خیره به نوره چراغه تو خیابون ... اکورد اهنگ از انریکه (امیدوارم املاش درست باشه)ring my bell. Ring my bell, ring ...

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!

www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - می دانی چرا خودم از خدا نمی خواهم، چون می دانم جواب او به من یک کلام است، نه. ... من یه دوستی دارم که قیافم خیلی ازش بهتره ولی مشکل اینه که فقط همون قیافمه که .... اونایی که میگن تو زشت هستی رد بذار رو حساب اینکه بهت دارن حسودی میکنن ... خداییش قیافه خیلی مهمه توی این زمونه لاقل باید در حدی باشه که از ...... بر باد رفته.