دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – غریب آشنا ... - ...

mp14.ir/?p=20083
دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش. دسته بندی : دانلود آهنگهای گوگوش تاریخ : چهارشنبه ۲۳ ...

دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی - دانلود آهنگ های ...

oldmusic.site/.../دانلود-آهنگ-تو-از-شهر-غریب-بی-نشونی-اومدی-غریب-آش...
دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش. مدت زمان : 3:55, حجم : 3.14 MB, کیفیت : 128 ...

دانلود آهنگ غریبه آشنا از گوگوش

3cans.niloblog.com/p/80/
دانلود آهنگ غریبه آشنا از گوگوش - آهنگ غریبه آشنا از گوگوش تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی تو از دشتای دور و جاده های پر غبار برای همصدائی هم زبونی اومدی تو از ... غریبه آشنا دوست دارم بیا. منو همرات ببر به شهر قصه ها.

تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – غریب آشنا دوست دارم بیا ...

nafismusic1.in/tag/تو-از-شهر-غریب-بی-نشونی-اومدی-غریب-آشن
تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها. دانلود آهنگ غریب آشنا دوست دارمگوگوش. دانلود آهنگ گوگوش به نام غریب آشنا ...

دانلود آهنگ غریب آشنا – تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو ...

www.myeasymusic.ir/دانلود-آهنگ-غریب-آشنا-تو-از-شهر-غریبه-ب/
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها. بگیر دست منو تو اون دستات چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم. بمونم منتظر تا برگردی پیشم ...

دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – غریب آشنا دوست ...

101mmp3.ir/2011/12/blog-post_6729.html
دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش. نوشته شده در آذر ۲۳, ۱۳۹۰ توسط h_merati · دانلود از ...

دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی - رز بلاگ - ...

down22.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-تو-از-شهر-غریب-بی-نشونی-اومدی-...
... بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش,دانلود جدیدترین آهنگها. ... دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – از گوگوش ...

دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – غریب ... - دانلود ...

song40.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-تو-از-شهر-غریب-بی-نشونی-اومدی-–...
... ۲ دانلود آهنگ از لینک کمکی ,دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش,دانلود آهنگهای قدیمی.

غــــــــــــــر یــبــه آشنـــــــــــا

www.sania1466.blogfa.com/
تو از شهر غــریبه بی نشونی اومدی. تو با اسب سفید مهربونی اومدی. تو از دشتای دور و جاده ... غـــریبه آشنـــا دوست دارم بیا. منو همرات ببر به شهر قصه ها. بگیر دست منو تو ...

دانلود آهنگ,موزیک ویدیو - دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی ...

skymusic2014.mihanblog.com/post/940
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش.

ܓܓگیتارینگܓܓ - آکورد غریبه آشنا از گوگوش

guitaring.mihanblog.com/post/251
تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی. Bm.. ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر تا شهر قصه ها بگیر دست منو توی دستات. F#.

دانلود آهنگ غریب آشنا با صدای گوگوش

mahan8.ir/tag/دانلود-آهنگ-غریب-آشنا-با-صدای-گوگوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ قدیمی گوگوش به نام غریب آشنا با بالا ترین کیفیت. دانلود آهنگ گوگوش به نام ... متن آهنگ گوگوش غریب آشنا. تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی ... غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو اون ...

دریای آرام ناخدای قهرمان نمیسازد... - متن آهنگ های گوگوش

maa20.blogfa.com/post-46.aspx
... قهرمان نمیسازد... - متن آهنگ های گوگوش - ناله را هرچند می خواهم که پنهانی کشم سینه می گوید که من تنگ آمدم، فریاد کن. ... غریبه آشنا. تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی. تو با اسب ... غریبه آشنا دوست دارم بیا. منو همرات ببر به شهر قصه ها. بگیر دست منو ...

گیتار/guitar - آکورد آهنگ های گوگوش

bankeakord.blogfa.com/post-23.aspx
گیتار/guitar - آکورد آهنگ های گوگوش - بانک آکورد و نت گیتار - آکورد همه ی آهنگ های ایرانی و خارجی-جدیدترین آکورد های گیتار. ... عاشقم ، مثل مسافر عاشقم عاشق رسیدن به انتها. Bm......G. ..... تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر تا شهر قصه ها بگیر دست منو توی دستات.

Googoosh Concert Melbourne _ Gharibe Ashena | گوگوش ...

https://www.youtube.com/watch?v=QqPH1XF_1go
۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارگذاری توسطAbed Gh
گوگوش _ غریب آشنا | Googoosh Live in Concert - Melbourne 2013 _ Gharibe Ashena تو از شهر غریبه بی نشونی ...

دانلود اهنگ گوگوش غریب اشنا - ویکی

www.wiki-daro.ir/j.aspx?q=دانلود_اهنگ_گوگوش_غریب_اشنا&id...
هزار و یک اهنگ دانلود اهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب اشنا ... غریب بی نشونی اومدیغریب اشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش”.

دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – غریب آشنا دوست ...

www.adminsearch.ir/qscmctoqnrnsncdtctdqvndnsdcacyrctcfsn.html
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام ساده تر از اونی که فکر میکردم ... تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش .

غریب آشنا دوست دارم گوگوش - نفیس موزیک

nafismusic.in/tag/غریب-آشنا-دوست-دارم-گوگوش
تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها. دانلود آهنگ غریب آشنا دوست دارمگوگوش. دانلود آهنگ گوگوش به نام غریب آشنا ...

دانلود اجرای زنده تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – غریب آشنا ...

text-ahang.blog.ir/.../دانلود%20اجرای%20زنده%20تو%20از%20شهر%20غ...
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود اجرای زنده تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش. ۲۲ مرداد۹۵. دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ ...

دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدی – غریب ... - متن ...

text-ahang.blog.ir/.../دانلود%20آهنگ%20تو%20از%20شهر%20غریب%20...
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش. ۲۲ مرداد۹۵ ...

دانلود آلبوم کوه از گوگوش (همراه با متن ترانه ها) - دانلود موسیقی ...

wikisong2.blogsky.com/.../دانلود-آلبوم-کوه-از-گوگوش-همراه-با-متن-ترا...
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با متن ترانه ها). دانلود آلبوم بسیار زیبا و خاطره انگیز کوه با صدای گوگوش ... 05- غریب آشنا · 06-پیشکش .... غریب آشنا. تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی ... غریب آشنا دوست دارم بیا. منو همرات ببر به شهر قصه ها. بگیر دست منو تو ...

دانلود آهنگ غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر | دانلود آهنگ ...

chatom.ir/دانلود-آهنگ-غریب-آشنا-دوست-دارم-بیا-منو.html
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - khatere دانلود آهنگ غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر. دانلود آهنگ ... تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی ... دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

مطالب جالب و قشنگ - دانلود آهنگ ها 36 (گوگوش)

lovestory66.blogfa.com/post/82
مطالب جالب و قشنگ - دانلود آهنگ ها 36 (گوگوش) - رنگین کمانی از مطالب جالب و مختلف - مطالب جالب و قشنگ. ... تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی ... غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها .... دیگه اون دوست نداره

نت سیاه - آکوردهای گوگوش

blacknot.blogfa.com/category/78
نت سیاه - آکوردهای گوگوش - اموزش انواع ساز های موسیقی ، دانلود جدید ترین اهنگ ها و ... ... امروز میخوام به درخواست ستاره جان آکورد آهنگ نقطه ی پایان از گوگوش رو قرار بدم..ریتمش 4.4 .... تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر تا شهر قصه ها بگیر دست منو توی دستات. F#.

متن آهنگ های ایرانی - گوگوش

rezaahwaz.blogfa.com/category/9/گوگوش
غریبه آشنا , دوست دارم , بیا منو همرات ببر , به شهر قصه ها بگیر دست منو , تو .... غریب اشنا البوم کویر تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی

دانلود آهنگ غریب آشنا از گوگوش

www.modirsearch.ir/sfcmctoqnrdtdsnxtdcvndnsdcacyrctdnsn.html
گوگوش تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی تو از دشتای ... بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از ...

دانلود آهنگ قدیمی گوگوش به نام غریبه آشنا - درباره ی ما

birdir041.ir/post/دانلود-آهنگ-قدیمی-گوگوش-به-نام-غریبه-آشنا.html
گوگوش دانلود آهنگ قدیمی عهدیه با نام غریبه آشنا (گوگوش). تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی تو از دشتای دور و جاده های پر غبار ... غریب آشنا ، دوستت دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو اون دستا

دانلود آهنگ غریب آشنا از گوگوش - دانلود کده آهنگ های ...

www.bluesearch.ir/qcdyctoqnrnfdycsnvdndnsdcacyrctcdsn.html
گوگوش آهنگ غریب آشنا - ایکس نایسدانلود آهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش. نوشته شده در ...

گوگوش آهنگ غریب آشنا - ارج - خبر 20

org20th.ir/گوگوش-آهنگ-غریب-آشنا/
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ خاطره انگیز گوگوش بنام غریب آشنا. دانلود خاطره انگیزترین آهنگ ... دانلود آهنگ + ادامه مطلب. تو از شهرستان غریبه بی نشونی اومدی ... غریبه آشنا دوست دارم بیا. منو همرات ببر به شهرستان قصه ها. بگیر دست منو تو دستات.

نان و نانی - دانلود آهنگ گوگوش بنامه غریبه آشنا

nani77.blogfa.com/post-57.aspx
۱۷ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - نان و نانی - دانلود آهنگ گوگوش بنامه غریبه آشنا - من و این تن خسته که سوغات رفتن توست ... بوی خاک قدمهایت ... تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب سفید ... غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو ...

دانلود آهنگ گوگوش به نام غریبه آشنا - درباره ی ما

nexusfa041.ir/post/دانلود-آهنگ-گوگوش-به-نام-غریبه-آشنا.html
غریب آشنا. 4/4. Bm تو از شهر غریب بی نشونی Em اومدی تو با اسب سفید A مهربونی Bm اومدی. Bm تو ... Bm غریب آشنا دوست دارم بیا A منو همرات ببر به شهر قصه ها G

آهنگ غریب آشنا (گوگوش) ارغوان دانلود متن ترانه

listenpersian.net/39036/آهنگ-غریب-آشنا-گوگوش-ارغوان-دانلود-متن/
آهنگ غریب آشنا (گوگوش) ارغوان دانلود متن ترانه دانلود, آهنگ غریب آشنا (گوگوش) ارغوان دانلود متن ترانه آهنگ , آهنگ غریب آشنا (گوگوش) ارغوان دانلود متن ترانه ... تو از شهر غریب بی‌ نشونی اومدی ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

متن آهنگ غریب آشنا - دانلود آهنگ جدید

musiccs.ir/music/متن-آهنگ-غریب-آشنا/
غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو اون دستات چه ... متن آهنگ غریب آشنا گوگوش تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب سفید ...

دانلود آهنگ غریب آشنا از گوگوش آلبوم کوه | ویکی صدا

https://wikiseda.org/Googoosh/Kooh/Gharibe+Ashena
۲۰ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دانلود ترانه غریب آشنا از گوگوش ، حجم فایل 3.59 مگابایت برای دانلود اینجا کلیک کنید، متن ترانه غریب آشنا از گوگوش. ... غریب آشنا گوگوش. تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی ... غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

اکوردهای گیتار و نت های گیتار - گوگوش

giutariran.blogfa.com/cat-4.aspx
اکوردهای گیتار و نت های گیتار - گوگوش - اکوردها و نت های گیتار برای دوستان گیتاریست. ... به دنبال کدوم حرف و کلامی سکوتت گفتن تمام حرفاست. Am.. ..... تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی. Bm................ A.. ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر تا شهر قصه ها بگیر دست منو توی دستات. F#.

life is music... » دانلود غریبه آشنا گوگوش

www.mimusic.ir/tag/دانلود-غریبه-آشنا-گوگوش/feed/
شب به گلستان تنها، منتظرت بودم باده ناکامی در، هجر تو پیمودم منتظرت بودم، منتظرت بودم آن شب جان‌فرسا من، بی تو نیاسودم وه که شدم پیر ... تو از شهر غریب بی نشونی اومدی ... غریب آشنا ، دوست دارم بیا منو همرات ببر ، به شهر قصه ها ... دانلودگوگوش”.

ویالون - نت های فارسی

violin-e-b.blogfa.com/category/1
متن ترانه: شب به گلستان تنها منتظرت بودم باده ناکامی در هجر تو پیمودم منتظرت بودم ... نت ویولن غریبه آشنا از گوگوش 2. تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو دستات

متن آهنگ غریب اشنا از گوگوش :: متن آهنگ، دانلود آهنگ و متن ...

7text.ir/post/متن-اهنگ-غریب-اشنا-از-گوگوش
۲۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - غریب اشنا البوم کویر و از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی تو از ... غریب آشنا ، دوستت دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

کلوپ گیتاری - اکورد های pdf گوگوش

gitari.blogfa.com/tag/اکورد-های-pdf-گوگوش
کلوپ گیتاری - اکورد های pdf گوگوش - ( کلوپ هنرمندان و هنر دوستان )به همراه آکورد گیتار و آموزش گیتار. ... آکورد آهنگ نقطه ی پایان از گوگوش ریتم 4/4. Em Bm C D C Em Bm .... تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی. Bm.. ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر تا شهر قصه ها بگیر دست منو توی دستات. F#.

غریب آشنا - نت موسیقی - Fariborz Lachini

www.lachini.com/_/نت+موسیقی/غریب+آشنا
غریب آشنا/گوگوش - آلبوم: نت موسیقی آهنگساز: حسن شماعی زاده,نت آهنگ تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی تو از دشتای دور و ... تنت غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو اون دستات چه خوبه ...

در راه - آهنگ غریب آشنا (گوگوش)

inway.blogfa.com/post-12.aspx
در راه - آهنگ غریب آشنا (گوگوش) - در راه ولی با امید و آرزو. ... تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی ... غریب آشنا ، دوستت دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو ... پیوندهای روزانه. دانلود آهنگ آرشیو پیوندهای روزانه ...

دانلود اهنگ بی کلام غریب اشنا گوگوش

www.javab-soal.ir/j.aspx?q=دانلود_اهنگ_بی...غریب_اشنا_گوگوش&id...
1019mp3/?p=20083 دانلود اهنگ تو از شهر غریب بی نشونی اومدیغریب اشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها – از گوگوش. نوشته شده در 1390/09/23 توسط ...

دانلود اهنگ گوگوش غریب اشنا دوست دارم بیا - وسط چین باش ...

vasatchin041.ir/post/دانلود-اهنگ-گوگوش-غریب-اشنا-دوست-دارم-بیا.html
دانلود اهنگ گوگوش غریب اشنا دوست دارم بیا. دانلود اهنگ قریب اشنا از گوگوش. تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید ... دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

۹۰/۰۶/۰۱ - ۹۰/۰۶/۳۱ - ّ*MUSIC* - blogfa.com

umusicu.blogfa.com/9006.aspx
اگه بیوگرافی _ آهنگ _ متن آهنگ یکی از خواننده ها رو می خواید تو همین پست ثابت نظر بدید ... راستی بعضی از آهنگا برای دانلود آماده هستن ... مثل آفتاب اگه بر من ... جمعه ها. متن آهنگ فوق العاده ی جمعه ها از گوگوش: توی قاب خیس این پنجره ها عکسی از .... تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی ... غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

wisgoon - ویسگون - تو از شهر غریب بی نشونی اومدی، تو با ...

www.wisgoon.comPin › عاشقانه ها
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تو از شهر غریب بی نشونی اومدی، تو با اسب سفید مهربونی اومدی تو از دشتای دور و جاده های پر غبار، برای هم ... غریب آشنا " ... دانلود نرم‌افزار اندروید ویسگون دانلود از بازار ... غریب آشنااااااا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها.... ۲۸.

wisgoon - ویسگون - تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با ...

www.wisgoon.comPin › طبیعت
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها بگیر دست منو تو اون دستات چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم بمونم منتظر تا برگردی پیشم

گوگوش - جدیدترین آکوردهای گیتار - blogfa.com

www.chordguitar.blogfa.com/category/19/گوگوش
Bm چه خوبه دیدنت F#7 چه خوبه موندنت. 3G چه خوبه پاک کنم F# غبار و از تنت. Bm غریب آشنا دوست دارم بیا A منو همرات ببر به شهر قصه ها G بگیر دست منو F# تو دستات

گیتار-ارگ

guitarorg.blogfa.com/
۹ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تو از شهر غریب بی نشونی اومدی. Am G. تو با اسب ... غریب آشنا دوست دارم بیا. F. منو همرات ببر به شهر قصه ها. E ... آکورد آهنگ دریا از نیما چیرازی 4/4.

نت ویولن غریبه آشنا از گوگوش - آموزشگاه موسیقی نیما ...

nimafereidooni.vcp.ir/.../1446724-نت-ویولن-غریبه-آشنا-از-گوگوش.ht...
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نت ویولن غریبه آشنا از گوگوش. توسط nm ... تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی تو با اسب ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

آکورد قطعه های موسیقی پاپ - blogfa.com

auoob-sanchez.blogfa.com/8806.aspx
یه آهنگ توپ از متالیکا به همراه آکوردها و ترجمه اش از خودم. For Whom The Bell ... گوگوش چندتا آکورد از گوگوش عشق یعنی همه چیز ریتم شش و هشت سنگین. Dm Dm .... تو از شهر غریب بی نشونی اومدی تو با اسب سفید مهربونی اومدی. Bm................ A.. ... غریبه آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر تا شهر قصه ها بگیر دست منو توی دستات. F#.