هزار و یک ترانه | دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو ...

101mmp3.ir/2011/12/blog-post_7947.html
دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش. نوشته شده در آذر ۲۳, ۱۳۹۰ توسط h_merati · دانلود از ... اون که تو شهرش غریبه با یه عالم آشنا

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از ...

oldmusic.site/.../دانلود-آهنگ-اون-که-هر-چی-ابر-دنیا-خونه-داره-تو-چشاش-اون
دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش.

اون منم اردلان سرفراز گوگوش - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=VfZSeq1r4Jk
۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بارگذاری توسطmojee hasti
اون که هر چی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش اون که ناچاره بخنده اما گریه ست خنده هاش اون که تو شهرش غریبه با یه عالم آشنا هیچکدوم باور نکردن غربت ...

متن آهنگ اون منم گوگوش

textghadimi.rozblog.com/post/83
اون که هر چی ابر دنیاسخونه داره تو چشاشاون که ناچاره بخندهاما گریه ست خنده هاشاون که تو شهرش غریبه ... کدوم باور نکردند غربت…,متن آهنگ اون منم گوگوش,متن آهنگهای قدیمی,دانلود آهنگهای قدیمی. ... خونه داره تو چشاش ... قد یه دنیا کتابه با یه عالم گفتنی هر ...
دانلود آهنگ گوگوش - اون که هر چی ابر دنیا خونه داره اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش-اون منم دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره - گوگوش.

کد آهنگ گوگوش اون که هر چی ابر دنیا خونه داره - نفیس موزیک

nafismusic1.in/tag/کد-آهنگ-گوگوش-اون-که-هر-چی-ابر-دنیا-خونه
برچسب‌ها : archive archiveگوگوش اون که هر چی ابر دنیا خونه داره اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش-اون منم اون که هر چی ابر دنیا خونه داره گوگوش دانلود آهنگ اون که هر ...

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره - نفیس موزیک

nafismusic1.in/tag/دانلود-آهنگ-اون-که-هر-چی-ابر-دنیا-خونه
برچسب‌ها : archive archiveگوگوش اون که هر چی ابر دنیا خونه داره اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش-اون منم اون که هر چی ابر دنیا خونه داره گوگوش دانلود آهنگ اون که هر ...

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش | دانلود آهنگ ...

chatom.ir/دانلود-آهنگ-اون-که-هر-چی-ابر-دنیا-خونه-د.html
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر کدوم از غصه هاشو هر کدوم از قصه هاش اون منم، اون منم، اون منم بغضمو تو گلوم می شکنم. نوشته دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش اولین ...
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام به جز تو ... دانلود آهنگ جدید علی صدیقی بنام یه منو یه تو ... دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش

اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش

95mp3.ir/tags/اون-که-هر-چی-ابر-دنیا-خونه-داره-تو-چشاش
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش. مدت زمان : 4:09, حجم : 3.33 MB, کیفیت : 128 ...

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از ...

text-ahang.blog.ir/.../دانلود%20آهنگ%20اون%20که%20هر%20چی%20ابر...
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۰; ۰. دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش. ۲۱ مرداد۹۵. دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ · دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۲ ...
۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دانلود ترانه اون منم از گوگوش ، حجم فایل 3.8 مگابایت برای دانلود اینجا کلیک کنید، ... اون که هر چی ابر دنیاست. خونه داره تو چشاش ... قد یه دنیا کتابه.
۲۷ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش.
غربت تلخ صداش اون منم..." NaSiM'/,. 18 ژوئن 2014، ساعت 13:38 ... دانلود نرم‌افزار اندروید ویسگون دانلود از بازار ... متن آهنگ فوق العاده زیبای شاه ماهی موسیقی ایران بانو گوگوش بنام ☆اون منـــــم☆ ... اون که هر چی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش اون که ناچاره بخنده اما گریه ست خنده هاش اون که تو شهرش غریبه با یه عالم آشنا هیچ کدوم باور ...

اون منم - دانلود آهنگ های خاطره انگیز

ahang21.blogsky.com/1395/02/26/post-296/
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش · دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ · دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۲ · دانلود آهنگ از ...
منم اون مرداب پیر از همه دنیا جدا داغ خورشید به ... #سعید_کنگرانی ؛ نقش پسری را باز میکند که سرطان خون دارد ؛ و با وجودی که عاشق است ؛ بزودی میمیرد. ... اون که هر چی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش اون که .... دانلود آهنگ #آسمون ابریه #گوگوش<br/><br/> <.
وبلاگ میلاد کرمی - گزیده ترانه های اردلان سرفراز - از آن رو به هنر نیاز داریم که از ... برچسب‌ها: سرنوشت چشاش کوره نمیبینه ... تو برام خورشید بودی توی این دنیای سرد ..... اون منم...اردلان سرفراز..گوگوش.. | نظر دهید اون که هر چی ابر دنیاس خونه داره تو چشاش
متن آهنگ اون منم گوگوش اون که هر چی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش اون که ناچاره ... قد یه دنیا کتابه با یه عالم گفتنی هر کدوم از غصه هاش هر کدوم از قصه هاش اون منم،اون ...

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از ...

www.1009mp3.ir/?p=20093
۲۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش. نوشته شده ... دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ ... زیرمجموعه دانلود آهنگهای گوگوش.
خرابتم الانشم کسی جات نمیاد هر چقدر هم تنها بشم. بی تو رو شونه هام کوهه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده

نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن ...

forum.special.ir › ... › علمی فرهنگی هنری › موسیقی
۶ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - خواننده و آهنگساز سیاوش قمیشی شعر آن لحظه که از نیاز انسان دارد نه کم از هوای ... من دیگه خسته شدم بس که چشام بارونیه ..... بهش بگین دق میکنه دستاش تو دستم نباشه تمام خاطرات اون نمک به زخمام می ... هر روز و هر شب از خدا بدون فقط تورو می خوام نگو واست غریبه ام نگو که ..... داره منو دیوونه میکنه با غصهات داره منو هم خونه میکنه
پر از یاد تو پره خاطره ، چشام هر شب از نبودت پره ... گفته بودی عاشقمی به پای عشقم میشینی میگفتی هر جا که باشی خودت رو بامن میبینی ... خیلی بهتون پیشنهاد میکنم این اهنگ رو دانلود کنید .... دارم میرم چون قسم خوردم ، تو هم خوردی، یادته؟ ... یادته اون روز چقدر گریه کردم، تو اشکامو پاک کردی و گفتی گریه می کنی چشمات قشنگتر می ...

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از ...

www.bestofday.ir/reader/text/201603160947364719
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ از لینک سر راست ۱ دانلود آهنگ از لینک سر راست ۲ دانلود آهنگ از لینک کمکی دانلود آهنگهای کهنه.

تــــاپــےک طرفـداران گوگوشـ

21rap3da.com/.../20098-♥♥تــــاپــےک-طرفـداران-گوگوشـ♥♥-7-print.ht...
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانلود آهنگ. 04-27-2012 ... اون منم از گوگوش اون که هر چی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش ... قد یه دنیا کتابه با یه عالم ... منم از گوگوش دانلود آهنگ ... هنگ بی نظیر منو چوب میزنی از گوگوش با نگاهت این روزا داری منو چوب میزنی بزن بزن که ...
آهنگ این چه رسمیست که تو ناز کنی یکطرفه از معین. دانلود آهنگ. آهنگ بی نظیر ... منو همینجوری دیوونه کرده .... رفتی سراغ این و اون از غصه پیرم کردی ... هر جا هستم بی تو سوت و کوره ... حالا دنیا که برام قشنگ شده ... دانلود آهنگ. آهنگ به یاد ماندنی دلم تنگه از مهستی. خونه پر از رنج سکوته وای دلم تنگه .... اون بالا باد داره زاغه ابرا رو چوب میزنه.

مهر ۱۳۹۰ - favorite singers

www.favoritesingers.blogfa.com/9007.aspx
خسته نباشید 2تا دوستون دارم :این دنیا-اون دنیا ... دانلود آهنگ دریای انتظار گوگوش ... گوگوش :من هنوز از محمود قربانی جدا نشده بودم که اونا با هم اختلاف پیدا کرده بودند و از هم جدا شده بودند ... عده ی معدودی , منم اون زمان مدتی که وقتی که حکومت نظامی بود در ایران , در همه ی شهرها , کار تعطیل , بیرون نمی ..... اون که هرچی ابر دنیاست خونه داره توچشاش

هزار و یک ترانه دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه

namayeshghah.m.ccfun.ir/هزار-و-یک-ترانه-دانلود-آهنگ-اون-که-هر-چی-ابر...
دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش.
دانلود (9) گوگوش (7) ... اون منم. اون که هرچی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش. اونکه ناچاره بخنده اما گریست خنده هاش. اونکه تو شهرش غریبه ... ای دنیا، بیا و ثابت کن، کدام روز زندگی بر من خوش گذشته است؟ ... برچسب‌ها: دانلود, ترانه, برمی گردم, شهیار, قنبری.

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون

www.pat-o-mat.rozfa.ir/post/708
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از گوگوش. ۱۷ام مرداد ۱۳۹۴. برای دانلود آهنگ کلیک کنید ... 3 . دانلود آهنگ اون که هر چی ابر ...
ابر سیاه رفتنی خورشید دوباره در میاد. دوباره گـل میده ... به هنگامیکه دنیا فکر ما نیست برای مرگ هم در خانه جا نیست .... ۵۰ تا اهنگ خالی از داریوش دارم و ۵۰ تا هم کنسرت بسیار کمیاب صوتی. ..... پس لطفا دانلود کنید اگه داریوش گوش ندادید که زحمتهای منم حروم نشه. ... ای که بی تو خودمو تکو تنها میبینم هر جا که پا میزارم تو رو اونجا میبینم.

گیتار لعنتی - آکوردها

damnguitar.blogfa.com/cat-2.aspx
گوگوش. ریتم: چهار چهار. Dm Eb Gm Dm. منو از من نرنجونم از این دنیا نترسونم ... یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه من بود ... آکورد آهنگ تو از سامی بیگی ... هرچی که دارم پای تو میذارم با تو آرومم با تو خوشحالم .... اون که باید پا بذاره رو دلش اون که میمونه تک و تنها کیه؟ ..... هرچی ابر خون چکیدست تو چشام خلاصه میشه ..... دانلود از اینجا.
آکورد آهنگ زیبای گوگوش به نام بین ما هر چی بوده تموم شده شنبه بیست و پنجم ... اون که با رنگو ریا ساخته تو نیستی. A Bb F Bb. اون منم تنهاترین تنهای دنیا . ... دانلود آهنگ خاطره انگیز و زیبای paco de lucia به نام cepa andaluza سه شنبه ... بگو سهم من از تو چی بوده غیر از این تب کیو دارم به جز تنهایی امشب ...... تو چشام اشکی نمونده .
ای زندگی بیزار از توام و بیزار از این حالا بیگانه ام باسیمای تو دیوانه ی دنیای تو. ... اما باز تو هر تیکه‌ش عکس من ئه! عکسا با دهن‌کجی به‌ام ... تو چشاش ابرای سنگین می‌بینم. داره از ابر سیا خون می‌چکه! ... موی پریشون... یه شب مهتاب ماه می‌آد تو خواب منو می‌بره ته اون دره اون‌جا که شبا ... نجوا(اصل آهنگ از منفردزاده)Lyrics by : Shahyar Ghanbari.
ببین این یه چیز جدیده / دنــــیا مثلشو ندیده ... بهم میگن .... از ابر قدرتا بپرس قبل فروپاشی. ما از اوناشیم .... تکست آهنگ اون منم سروش هیچکس و گوگوش ... گوگوش : اون که هر چی ابره دنیاس. خونه داره تو چشاش. اون که ناچاره بخنده اما گریس خنده هاش. اون که ...
lonely girl - متن ترانه های گوگوش - زندگی زیباست... - lonely girl. ... ستاره آی ستاره چشام اشکی نداره ... منو از دست دلتنگی و تنهایی رها کن. آخه گوش کن ... دیگه دنیا ستاره برام دنیا نمیشه. آخه گوش کن ... اونکه من دوسش دارم از خونه بیرون نمیاد. واسه این ... واسه من یه زندونه دیگه اون دوس نداره ... نمیرسه به ابر پاره پاره .... بی تو دل هر شب و هر روز.

دیالوگ بهروز وثوقی - دیالوگ های ماندگار

bestdialog.persianblog.ir/tag/دیالوگ_بهروز_وثوقی
اقدس: می‌دونم که همه کوچیک‌تر از اون هستن که بتونن کاری برات بکنن. من فقط می‌تونم برات برقصم و سر تو گرم کنم. اما مادرم بهم می‌گفت: «وقتی مرد غم داره، یه کوه درد داره ...

دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… (اون منم) از ...

https://100mp3.wordpress.com/.../دانلود-آهنگ-اون-که-هر-چی-ابر-دنیا-خونه...
۲۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دانلود آهنگ اون که هر چی ابر دنیا خونه داره تو چشاش… ... دانلود از لینک کمکی ... آهنگ تو اون کوه بلندی (به چشم من) از گوگوشIn "دانلود آهنگهای گوگوش".

مرغ سحر گوگوش - رسانه ی خبری وبلاگی

jametajali-blogfa.rasanetv.ir/list/مرغ+سحر+گوگوش.html
سی:ﭘﺨﺶ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﻧﻤﺎ ﺁﻫﻨﮓ ﻣﺮﻍ ﺳﺤﺮ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﻮﮔﻮﺵ ﻭﺍﮐﻨﺸﻬﺎﯾﯽ ﻋﻤﺪﺗﺎ ﻣﻨﻔﯽ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ... آکادمی گوگوش از شبکه ماهواره‌ای «من و تو» در ایران آلبوم مجاز منتشر خواهد کرد. .... وبسایتهای مجاز فراوانی هستند که دانلود اهنگ جدید، دانلود موزیک ویدئوی جدید، و دانلود .... اون منم (آن منم) متن ترانه: اون که هر چی ابر دنیاست، خونه داره توی چشاش اون که ...
آکورد آهنگ منو ببخش از مرجان کندی ریتم 2/4 ... ای دل دیگه تنها باشو بسوز دیگه چشماتو به در ندوز اخه اون دیگه پیشت نمیاد. ... دوست دارم وقتی که چشملتو میبندی ... تیک وتیک ساعت رو دیوار خونه میگه وقت عاشق شدنه دیونه ... بازم دلم گرفته تو این نم نمه بارون چشام خیره به نوره چراغه تو خیابون ... کنار هر ستاره ای نشسته ابر پاره ای.

گیتار/guitar - آکودر آهنگ منو گنجشکای خونه از گوگوش

bankeakord.blogfa.com/tag/آکودر-آهنگ-منو-گنجشکای-خونه-از-گوگوش
گیتار/guitar - آکودر آهنگ منو گنجشکای خونه از گوگوش - بانک آکورد و نت گیتار - آکورد همه ی آهنگ های ایرانی و ... پس اون همه وعده که دادی چی شد رفتی و وعد تو وفا نکردی.
برای دریافت اکوردها و اهنگ های گیتار به سبک پاپ به قسمت اکورد اختصاصی ... مثل بارون و ابر بهاره ، مثل لحظه ی خواب ستاره . ... عقلو هوشِ منو برده اون چشای نازشو ، چشای نازشو ... چه ساده دیدیم هرچی که خواستیم جوره . ... فقط تو نیستی که منو شکستی . ..... من مثه بقیه نیستم یکم فرق داره رفتارم باید حرف حرف من باشه همه ی خونه ها مرد دارن.
۷ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - متن آهنگ های فاعقه آتشین (گوگوش). نویسنده ... من که بریده از منم در عطش رسیدنم به تو چرا نمیرسم , چرا چرا نمیرسم. بخوان مرا به نام ... بگو ابر بباره می خوام جون بگیرم اگه بارون ... همه دنیا به چشمم با همین یه گل بهاره هرچی تو نوشتی خوندم ... اون که من دوسش دارم از خونه بیرون نمیاد ... تو چشاش ابرای سنگین می بینم داره از ...

نت سیاه - آکوردهای گوگوش

blacknot.blogfa.com/category/78
نت سیاه - آکوردهای گوگوش - اموزش انواع ساز های موسیقی ، دانلود جدید ترین اهنگ ها و ... ... که چی شد اون همه رویا همون قصری که میساختیم دارم حس میکنم شاید منو تو عشقو نشناختیم. Bm C D C Em ... از تو همه ی خانه ی من شهر تماشاست دنیای من اینجاست همین گوشه ی دنیاست ... باران تویی هر لحظه آوازت خوش است جانم بده دنیای ما عاشق کش است
منوچهر سخایی پیش از آنکه وارد دنیای موسیقی شود، در روزنامه کیهان به عنوان خبرنگار ... منوچهر سخایی از نسلی است که با اجرای ترانه های عاشقانه بر بستر آهنگ های ... آملا علی – آنقدر تو را دوست دارم – آهوی رمیده – اشتباه من این بود – اشک های من .... Download ...... دو پنجره ، اون منم ، جاده ، کیه کیه ، من و گنجشکای خونه ، من و تو ، دو راهی ، حالا ...
دلت که میلرزید من با چشام دیدم ... همش بی قراری ، همش بغض داری // میخوای مثل ابر ، بهاری بباری .... اینم یکی دیگه دوست دارم من بیچاره مگه دلم تو دنیا جر کسیو داره .... واسه اون تنهایی دستات وقتی که منو نداری وقتی قاب عکسه خالی جلوی چشات میذاری ..... که برات میمردم آخه کدوم گناهو کردم که پاشو خوردم چشمامو هر شب به یاد تو میبندم برام ...
۱۰ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - او با خوانندگانی نظیر ابی، داریوش، معین و گوگوش بیشترین همکاری را داشته‌است. ... اون منم اون که هر چی ابر دنیاس ، خونه داره تو چشاش اون که ناچاره ...

گیتار - آکورد گوگوش

gitur7.blogfa.com/category/36/آکورد-گوگوش
گیتار - آکورد گوگوش - آکوردهای گیتار تمامی خوانندگان. ... اون که با رنگو ریا ساخته تو نیستی. A Bb F Bb. اون منم تنهاترین تنهای دنیا ... اون که خوبو بدو ... ابر آسمون یه قطره بارونم نداره. D-Eb F ... از تو که حرف می زنم به یاد تو هرچی می گم ترانه می شه ... با چشام مردنمو دارم اینجا میبینم . .... یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه ی من بود .
یه چیزی: آهنگ ساز و خواننده ی تمام اشعار زیر سیاوش قمیشی است. ... این تویی که داره می ره ... من و خونه. ساعت های غرق خوابو. این منه بی تو خرابو. یادت هرگز نمی مونه ... با همین سر به هواییت منو ویرون کردی. من که با .... ﻗﻔﺴﻪ ﺗﻤﻮم دﻧﻴﺎ. روی ﺷﺎﺧﻪﻫﺎی دوری ، ﭼﻪ ﺧﻮﺷﻲ داره ﺻﺒﻮری؟ وﻗﺘﻲﺧﻮرﺷـﻴﺪی ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺳﻮت و ﻛﻮری .... ﺟﻬﺎﻧﻲﻛﻪ ﻫﺮ اﻧﺴﺎﻧﻲ ﺗﻮ اون ﺧﻮﺷﺒﺨﺖِ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻪ.

گیتاریتی

01guitarity.blogfa.com/
برای کوک کردن گیتار اگه تیونر دارید که هیچ ، اما اگه ندارید از نرم افزاری که در ادامه ... پایین آمارگیر یه بخشی برای جستجو وجود داره که براساس گوگل انجام میشه ، وقتی دنبال یه آکورد تو وبلاگ هستید ، تیک رو روی "جستجو در این وبلاگ" قرار بدید و هر اسمی که ... یه نگاهِ گرمو عاشقانه ، منو تو ، تو اون هوای برفی . .... دانلود آکورد | دانلود آهنگ.

منی که عطر گیسوتو به یک دنیا نمیدادم چی شد من ... بگو که هر شب می باری ... من میخوام به خونه خدا برم اگه میخونه نرم کجا برم .... من دیگه خسته شدم، بس که چشام بارونیه .... منم اون عاشق ِ خاکی ، که ازعشق ِ تو دل چاکه ... بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی اونقده دلگیره که داره از غصه می میره ..... از ابر چشمام بیهوده بارون می باره خوب میدونم.